marți, 30 noiembrie 2010

Eu,tu..Noi.

Nu stiu ce faci,nu mai stiu cine esti,ce gandesti
Nu mai stiu pe cine exact in viata ta vrei sa gasesti
Semne amagitoare si pline de speranta
Un dezechilibru in a vietii tale balanta
Sau poate totul e in mintea mea si mi se pare
Insa asta imi ridica un semn de intrebare
Asupra mea,asupra ta ?Nu stiu,si nu imi pot da seama asa usor
Nu stiu daca este,a fost si va fi trecator
Eu spun ca DA,dar cand te vad parerea mi se schimba radical
Si se transforma intr-un NU categoric acel DA banal.
Nu-ti trebuie mult sa ma inmoi
E de-ajuns sa stai langa mine,sa fim NOI
Sa-mi vorbesti,sa ma privesti si sa-mi zambesti
Si ar fi ceva ce mi-ar putea fi fatal,sa-mi spui ca « ma iubesti ».
Felul in care spui “BUNA”
Ma face sa nu mai dorm o saptamana
Felul in care ma intrebi « CE FAC »
Ma face sa imi pierd toate cuvintele intr-un sac,sa tac..
Felul in care ma privesti e patrunzator
Imi arunci priviri asa cum ai « chef » si incerci sa pari nepasator
Insa felul in care imi zambesti te da de gol
Ai acel zambet dulce si special pe care incerci sa-l ascunzi ..dar nu se poate
Felul in care imi vorbesti ma face sa uit de toate
Dar tu?Uiti de tot atunci cand cu mine vorbesti?
Sau esti superficial si in alta parte te gandesti ?
De ce ascunzi ce simti si nu vrei spui ?
Spune-mi..Si promit ca nu mai zic nimanui
Promit ca totul o sa ramana intre noi,
Promit ca vom valorifica cifra DOI.
Dar pana a mai spune ceva,am nevoie sa un raspuns
Spune-mi ca ma placi,si este de-ajuns.

Un comentariu: