marți, 26 octombrie 2010

De maine o sa fiu alta persoana!

De cate ori nu am zis asta,fiecare dintre noi,macar o data in viata,ca de maine vom lua totul de la capat,ca vom fi alte persoane,ca ne vom schimba..Dar asta numai teoretic..Dar oare vreodata practic?Si daca da,cat % ne-am straduit?Nu mai mult de 10% ,in caz de nu am reusit,pentru ca ajungeam la concluzia ca nu ne putem schimba.GRESIT!PUTEM!Nu vrem insa si nu ne chinuim destul..nu exersam,dar vrem rezultate.Nu obtinem rezultate si ne plangem,lasam totul balta,si totul revine la normal.
Oare de ce?Pentru ca inca nu a venit in viata un moment care sa ne stimuleze suficient,un moment care sa ne marcheze destul incat NIMIC SA NU NE SCHIMBE HOTARAREA.
Pentru mine..pot sa zic ca a venit momentul..Sa ma schimb!Sa fiu altcineva,sa renunt la vechiul EU,sa imi fac alte obiceiuri..De ce?Pentru ca in viata mea a aparut un eveniment ce m-a marcat,ce m-a facut sa reflectez asupra persoanei mele si sa trag o concluzie..Probabil schimbarea nu va fi in bine,dar totusi multumesc acelei persoane ca m-a facut sa realizez ceea ce am realizat.
Probabil nu vei intelege schimbarea,pentru ca nu vei stii cum ERA vechiul eu si cum VA FI noul eu.
Pai..VECHIUL EU?Naiv,sensibil,visator,optimist,deschis,plin de sperante,prietenos,dragastos,mereu vesel,imatur,inocent.Pot spune ca este istorie.Poate au mai fost lucruri ce mi-au dat un branci spre schimbare,dar nu a fost niciunul indeajuns de mare incat sa ma faca sa trec pragul,niciunul pana acum.
Ceea ce imi propun,e sa o iau de la capat,dar intr-un alt stil,cu noi conceptii si noi caracteristici..NOUL EU?Matur,inchis,realist,rece.4 cuvinte ce definesc perfect ingredientele unei vieti fara suferinta,durere,complicatii.
Nu stiu cat de buna este alegerea mea,dar poate urmatoarele intrebari cu raspuns subinteles te vor face sa imi intelegi alegerea..De ce crezi in toata lumea si apoi sa fii dezamagit?De ce sa visezi,sa traiesti intr-o lume roz ca apoi sa realizezi ca nu are nimic de-a face cu realitatea?De ce sa iubesti si sa primesti drept rasplata batjocura?De ce sa fii naiv ca lumea sa poata profita de tine?De ce sa fii deschis,sa iti deschizi sufletul in fata unei persoane ca apoi ea sa ti-l calce in picioare?De ce sa nu gandesti situatia la rece si matur,in loc sa actionezi impulsiv si apoi sa suferi consecintele?
Am dreptate?Eu zic ca da..16 ani..Sa realizez un lucru.Poate a durat prea mult,sau poate nu,poate voi reusi,sau poate nu..Poate nici acest branci nu este destul de mare,insa stiu stiu ca este cel mai marcant de pana acum..Si spre binele meu sper ca voi reusi sa imi tin promisiunea..
Si nu pot sa zic decat un singur lucru..II MULTUMESC CA M-A TREZIT LA REALITATE.

2 comentarii: